Bara tugga det kommer mera!

Ikväll var det dags för fest, fy fan vad roligt jag hade.
Det var jag Sanna Jenny och Chrille. Vilken kväll.

Vi var för hemma hos Jenny, jätte roligt fulla som fan blev vi med. Hehe.. Eller jag blev iaf. Hehe...
Men det är sånt som händer. Sen dorg vi till björka loge. Där var det livat kan jag ju säga.
Barbados spela, sångaren är ju inte alls het, ELLER inte! Het som fan... Ett riktigt lb! HAHA!!!
Vi var inne lite på discot med, massa pojkar. Titta men inte röra! Lätt att jag ska dit igen! Om 2 veckor ska vi dit med Linda och Peter, då är det Lasse Stefanz. Helt ok!

Sanna skulle ha en korv mitt iallt. Som jag och Jenny håll på med henne. HAHA! Tugga det kommer mera! Hahahhahahaaa...

Nä svin roligt hade jag!!!



Fan vad snygga vi är!



Kom på det jag är alltid snygg i alla lägen! :)



Här är vi på G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0