En sväng till byn!

Jag, Melwin och Dexter tog en tur till byn nu på förmiddagen.
Dexter var jätte duktig när vi gick, det ända han försökte göra va att ta av sig sin halti.
Melwin älskar allt som är större än bilar. Så fort han ser en buss, lastbil, traktor, lastare, grävmaskin så säger han brombrom eller kakooooor (traktor) så gulligt.

När vi gick hem så bada Dexter i Tryde ån, undra om det var varmt. Hehe...
Jag passa på att ringa till hon som har Zebra!
Zebra har fått sin bebis, en liten flicka.
Boel (hon som är fodervärd) sa att det var det finaste fölet hon hade haft, lite roligt!
Jag måste snart åka och hälsa på Zebra, får säga till Niklas!



Min älskade HÄST!
Saknar henne som FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0