En stor kruka har jag fått!!!

Niklas har ÄNTLIGEN fixat en stor kruka till mig, det tog bara ett år.
Bättre sent än aldrig!



Han har byggt en till, men jag har inte bestämt vart jag ska ha den... Om den ska vara vitt eller svart!

När vi gick hem i från byn idag så somna Melwin i vagen vilket som var jätte bra!
När vi kom hem så börja jag packa bilen med saker som ska till tippen!
Här är resultatet!!!



Detta ska kastas



Bilen är full med allt möjligt skit, får nog bli en städning av den i morgon!

________________________________________________________________________________

Nu i kväll har jag städat till hundarna ut på deras rastgård, just nu håller jag på att vattna där.
Nu börjar det blir varmt och då kommer lukte av kiss och bajs, om man har en känslig näsa som jag har.
Litte vatten på där så försvinner den ganska så länge.
Nu måste man städa där varje kväll, men det ska gå det med! Ljust länge Melwin lägger sig kl 19!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0