En härlig dag på lekplatsen med Sanna och Theo

Vid 11 tiden kom Sanna och Theo så vi gick ner till byn tillsammans. För det är sååå tråkigt att gå själv. In på ica, vi fick ju ha lite kakor. Jag har ju "bantat" nu i 4 månader, men jag gå fan bara upp...

När vi kom till lekplatsen så gick Theo rakt in i bänken med munnen och han blev jätte ledsen, mem vi såg inget. Sen lekte barnen jätte mycket. Dom tycker det var jätte roligt. Vi fika sen var vi där en stund till. En sväng i byn fick det bli med.

Sen gick vi hem till mig. Melwin somna när vi kom hem det gjorde jag med, skönt var det!
Sanna ringde i kväll och berätta att halva Theos fram tand var av, det händer när han slog sig på lekplasten. Stackars Theo det måste ha gjort svin ont...

Sen i kväll har vi varit hos Eva på Oriflame party, Melwin tycker det var roligaste att jaga stackas katten. Hihi...



Bus bus!



Läsning pågår!



Älskade!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica-mamma till Leia

sv: Jag skickar ett vanligt mms till nummer: 0730121163. Men du måste ha ändrat inställningar på dit konto på bloggen. Tror man bara behöver skriva i sitt mobilnummer, sen är de bara att skicka.. Fast jag får bilden på fel håll varje gång.. hehe.. Lycka till ;);) kram

2010-05-01 @ 12:08:24
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0