Tänker och Tänker...

Jag har ett problem som jag måste ta och lösa, och det känns som att det är ett ganska så vitkigt beslut. Jag har tänkt fram och tillbaka i flera år om jag ska förminska mina bröst. Det är inte så trevligt att gå runt med 80E, för det första är det tungt sen hittar man INGA kläder som passar. Men samtidigt trivs jag med dom, tänk om jag minskar dom och ångrar mig som fan sen. Då är det kört. Jag vet en som kommer att bli minder glad för det... Så jag är helt kluven på hur jag ska göra, ska jag, ska jag inte. Det är ju jobbigt...

Kommentarer
Postat av: annelie

vet hur det käns.. 90F här..:(

jag har en plan för min del i allafall.. jag ska skaffa alla min barn först så dem får förstöra klart dem.. se ska jag förminska dem. käns som en bra idee tror jag :)

2009-11-22 @ 23:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0