Svintto!

Det funkar jätte bra på lastbilen, för i alla skarvar på trailern blir det jätte svart och går inte bort med svamp men med svintto går det bort. Fy attans vad lastbilen är fin nu! Fast bara på ena sida där jag tog, sen fick vi snabba och och tvätta så den andra sidan blev inte så fin. Så i morgon ska vi ner på volvo och titta. Sen är det 25 års fest på kvällen.

Niklas och Melwin sitter i badet just nu, hörs som att dom leker där inne. Kanske allt vatten på golvet nu?! Det blir att inta soffan med en filt jag har såååå sjukt ont i magen, vet inte vart jag ska ta vägen. Det gör mer ont än när jag hade för värkar...

Vi hörs! I morgon kommer det bilder på lastbilen som jag har tvättat såååå fint! För jag gjorde lätt det jobbigaste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0