Jag är så less på samhället...

Tim och Tove som mörda Theres fick 1 år och 8 månader.
David som jag TROR döda Lottie kommer till 99,9% att gå fri.

Barn som är från 15 - 17 år dödar ett annat barn. Hur fan ska detta sluta i vårt land. Vad tänker andra ungdomar om att dom får så låga straff. Dom fick ens inte 4 år. Presonligen tycker jag att minst 3 år på låst och sen 1 år på öppen. Om 1 år och 8 månader kommer dom att gå runt på våra gator igen.

Jag titta på¨kvällsöppen med Ekdahl i onsdag, då handla det om just Tove och Tims straff. Toves advukat säger så här:

- Man måste tänka på att det är barn, när man ska sätta straffet.

Min tanke var, han är ju bara sååå blåst. Visst det är bara barn, men kan man döda någon annan så tycker inte jag att man bara är ett barn. Jag blir mest lesen över att det blir bara värre och värre i vårat samhälle. Vad göra dagens mammor och pappor? Har dom ingen koll på sina barn?

USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0