En lång sväng i skogen...

I dag kände jag för att gå en sväng i skogen och ta bilder på Melwin.
Sanna, Theo, Pepsi, Petra, Melvin hängde också på.
Jag hade Texas med mig för att Dexter behöver vara lite själv hemma och huset var kvar när vi kom tillbaka så allt gick bra. Jag trodde först att Texas skulle börja bråka med Pepis för han har varit lite knäpp på senare tid. Men det gick som en dans, Texas lukta och hade sig sen sket dom i varandra. Så då vet vi det till fler gånger. Vi gick till kroneskogen och tog lite bilder. Där var ingen som blev så där jätte bra. Här kommer några...



Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

vad mysiga bilder!



jo jag var där jag med =)



förstod du hur du skulle gå till väga om du ville ha en ny bloggdesign? :)



kram

2009-10-07 @ 20:35:14
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0