Sv till Tina!

Jag förstår inte varför du är sambo med Niklas för det enda han gör är ju surar, är dum o snål enligt dig på denna bloggen, det är väldigt sällan man ser att du skriver något bra om honom,tänk om han skulle skrivit så om dig,inte så kul kanske???
Tänk på så många andra barn som bara har sin mamma som förälder för att pappan skiter fullständigt i att de har satt ett barn till världen. Va inte så kritisk,försök o se det positiva också och framförallt kanske skriva det!


----------------------------------------------------------------------------------

Varför jag skiver så det är för att det är så!
Han är ofta sur när han är hemma, glad 2 timmar innan han ska köra och jobba. Är det konstigt att man bli själv på dåligt humör. Har jag inget lust till att mysa på kvällen så blir han sur då är han sur när han vaknar med och hela dagen. När han kommer hem sabbar han allt som jag och Melwin gör, tex Melwin ska sova kl 20 och det vet han om, men alltid när kl är 20.30 sitter dom och busar, sen är Melwin trött dagen efter och när Melwin är gnällig blir Niklas iriterad för han vet inte vad han ska göra och åter igen är han sur. Har man så mycket annat man kan skiva om han då?


Men igår hade han nog trillat och slagit skallen, jag kom ner efter jag hade fixat lite på Melwins rum. Massa tända ljus. Sen fråga han om han fick en PUSS, HAN FRÅGA! Jag blev nästan knäsvag. Kl 20 la Melwin i sin säng och sov, kanske han har fattat nu att man inte kan ändra på allt. Jag får väl skiva ett schema till han så det inte blir fel!

Snart är det den 28/11 då är det 5 år sen vi träffades, vi ska göra till Stranden och plocka pinnar så vi kan göra en ram. Sen sätter man i saker där som man hittar på stranden. Jag tycker det är roligare än att tex gå ut och äta. Tavlan har man kvar för alltid ett fint minne! Melwin ska till mormor!

Kommentarer
Postat av: Tina

Men herregud vilka tonårsfasoner alltså. Han är sur o hon blir sur,bete er som vuxna istället, man kan bara virra på huvudet och skratta när man läser din blogg!

2009-11-19 @ 13:37:24
Postat av: Petra

strunta i att läsa bloggen om det stör dig/er ...

2009-11-19 @ 14:00:28
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan ju också strunta i o skriva om honom helt då,finns väl annat o skriva om,annars förstår jag inte varför du bloggar!

2009-11-19 @ 22:33:00
Postat av: Lee - mamma till Melwin

Det vet inte jag i heller...

2009-11-19 @ 22:57:46
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Grattis till er! Själv har jag snart varit tillsammans med Dennis i ett och ett halvt år. Glad jag med! Hur går det med nutrilett?:D

2009-11-21 @ 11:41:09
URL: http://loooviisaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Grattis till er! Själv har jag snart varit tillsammans med Dennis i ett och ett halvt år. Glad jag med! Hur går det med nutrilett?:D

2009-11-21 @ 11:41:25
URL: http://loooviisaa.blogg.se/
Postat av: annelie

där fins vist mycket fint mellan dig och niklas.. men jag tycker att man får.. man måste få avreagera sig lite.

2009-11-22 @ 23:39:27
Postat av: Lee - mamma till Melwin

Helt rätt Annelie...

2009-11-23 @ 10:33:32
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0