Snor!

Här snoar det som fan. Melwin och jag är jätte förkylda, fast Melwin börjar bli bätte hosta har han med. Jag börjar då inte alls bli bättre, näsan rinner och hostar som en DÅRE. Hoppas att det snart går över, börjar bli ganska så trött på att vara sjuk. Niklas har varit hemma sen i lördags till i går kväll (onsdag) kl 23.15 jätte skönt att han har varit hemma så mycket. I morgon vid 12 tiden kommer han hemma. Men det är minder kul att det är så liet suggor dåligt med pengar men det löser sig. Han vet redan vad som händer nästa vecka skönt, en kort tur på måndag sen tyskland tis och tors nice.

Vi har fixat och haft oss här hemma lite, gjort fint i hallen, nytt tak på Melwins rum, nytt golv på söndag i hans rum. Bilder kommer när allt är klart.

Äntligen har jag hämtat min vang till hästen, många ungar på skolan som skratta åt min. Där kom jag med en barnvagn och sen en hästvagn efter mig. Men jag blev DOCK inte lika glad när jag hämta den. Ena hjulet är som en åtta hoppas att det går att fixa för den stl på hjul är jätte svårt att hitta. Men så jävla surt av den som har gjort det. Men men. Nu är den hemma iaf, ska renovera den för det behövs!



Lillfisen!



Ska äta upp pappas näsa...



Han tar i allt vad han kan!



ÄLSKAR DENNA BILDEN!



Min älskade 12 kg mindre!

Kommentarer
Postat av: martina

men guud vilka söta bilder på lilla melwin =) haha...ja eller hur e jag..världens dummaste mamma..haha...

2009-11-06 @ 07:21:57
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg in ett rättstavningprogram genom google =)

2009-11-08 @ 18:02:38
Postat av: Therese

Oj 12 kg,det e ganska så mycket,hur har han då gått till väga?

2009-11-09 @ 23:56:48
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0