Nutrilett

Nu har det börjat.
Det ska bli och FÖRBLI en smal Lee!
Minst 10 kg ner, sen för vi se. Tar ett kg i taget. Hehe.
Niklas har gått ner 14 kg nu, han är sååå duktig men det behövs 10 till.
Tänker lite på det hära Anna Anka sa, att tjocka mammor är ego för dom tänker bara på sig själv och inte att barnen ska ha sin mamma i många år. Sen det hon sa med att mannen man träffa förälskar sig i den som man är då. Och jag kan ju säga så mycket som så att så här FET var jag inte när jag träffa Niklas. Men nu ska det ändras på det. Hoppas bara nu att vädret håller i sig så vi kan gå ut och gå. Annars får jag kanske fråga pappa om jag kan få tillbaka min orbi trek! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till och berätta hur det går....kram

2009-11-13 @ 07:44:04
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo men dendär Anna Anka verkar till att vara en rikigt smart människa.henne borde man verkligen lyssna på, när hon hela tiden kläcker ur sig en massa ubersmarta saker. verkligen....

2009-11-14 @ 10:57:21
Postat av: Lovisa

Vilken smak har du? Är den god i så fall?

2009-11-14 @ 11:57:29
URL: http://loooviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0