Irco Bell

Åååå kungen i stallet. Fy var jag har haft det roligt med han. En del tävlingar blev det men.
Pappas kompis dotter det är hennes häst, hon var så snäll att jag kom ut och red och fixa med Irco Bell tävla gjorde vi med. Jag har lärt mig så mycket på han. Det bästa minnen med han var när vi tävla på Österlens Ridklubb 110 klass vi kom 2a. Han hoppa jätte bra då kände jag mig stolt. Jag var ofta med när Anne-mie (ägaren) tävla med han. Minns när vi var på Gotland och tävla, jag tror det var i 140 klassen som han gick felfrit och var jätte duktig. Jag måste åka ut och hälsa på han en dag. Han börjar bli till åren nu, 20 år nästa år.

IRCO BELL
f. 1990
Irco Mena - Mowgil



Gotland, tror det är i 140cm klassen (ägaren)


110cm klassen på Österlens Ridklubb


100cm klass Ystad Ridklubb


Prisutdelning, vitt rosett. Ystad Ridklubb


Rider runder på gården, det var rena semestern för han när jag red!


Nej ingen bild på mig tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0