Frågor + svar!

När fick du reda på att du var gravid?
31 maj 2008

Blev det en chock?
Jag misstänkte det! Den bästa dagen i mitt liv...

Hur gammal var du då?
20 år

Hade du mycket halsbränna?
Jag hade turen att inte ha det.

Spydde du mycket?
Tack och lov så gjorde jag inte det.

Hade du mycket foglossning?
Nej.

Ditt sf-mått som störst?
37 cm.

Har du fått bristningar?
Magen men dom syns minder och minder.

Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Pojke.

Vad hoppades du på?
Ett frisk barn.

Gick du över tiden?
Nej. 

Födde du för tidigt?
Ja en dag.

Hur var förlossningen?
Så jävla häftigt!

Blev du sydd?
Nej.

Dragen med sugklocka?
Nej.

Hur många var inne i förlossningsrummet?
Jag, Niklas, en usk och en bm.

Hade du någon nära med dig?
Niklas!

Vilket sjukhus födde du på?
Ystads bb.

Hur stor var bebisen?
52 cm och vägde 3515

Vad fick den heta?
Melwin.

Var allting värt det?
LÄTT!

Vill du ha fler barn?
Vet inte!

Kommentarer
Postat av: Malin och Tuva♥

Va kul du kommenterade =) Allt bra?? Kram

2009-11-15 @ 09:36:12
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica(mamma till Leia)

Ser att du känner Malin? Det är min bästa vän. Vem är du ??:-) Tack för din fina kommentar till mig. !! // Jessica

2009-11-15 @ 13:02:33
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv: Jaha ja jag testade allevo med hallon och banan. Jag gav upp för jag klarade verkligne inte av den.

DEn gör nytta ett tag i alla fall :D

2009-11-15 @ 16:41:29
URL: http://loooviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0