Nu ska jag sluta att dölja allt...

Livet på Trydevägen är inte så bra som alla kanske tror.

Jag är så trött på Niklas, han ska bara skaffa en massa och sen ska jag ta handom allt.
Som tex Dexter, visst jag ville med han ha men Niklas lovade att han skulle lära han allt och att det skulle vara hans hund.
Han gör inte ett piss med han. Det är jag som får göra allt.
Jag har ett hus att sköta, ett barn, två hundar och mig själv. När ska Niklas fatta att jag inte orkar. Jag orkar precis med mig själv och Melwin. Inte för att det är Niklas som tar vagnen och går ut med båda hundarna, för det är jag som får göra det. Niklas säger bara att han inte kan JÄVLA SKITSNACK. Han orkar inte det är det som är problemet. Plus han vill inte gå själv. Men jag som kan precis hålla Dexter ska gå ut med han. Det kommer bara till att sluta med en olycka. Men vad ska jag göra, kan inte låta hunden inte få lämna tomten.

Melwin du får ligga där, jag ska göra detta nu annars får jag inget gjort.
Det hör man 1000 gånger när Niklas är hemma, tror han att Melwin bryr sig?
Tror han att jag alltid får slutföra det jag gör?
Fattar han inte att Melwin vill inte ligga i sitt gym hela dagarna?
Jag blir så JÄVLA trött på han.
Snart får han göra allt själv!

SUCK!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Lee.

Usch det låter ju inte alls roligt, jag känner igen mig i det du skriver. Här hemma är det jag som fixar allt, städar, handlar, lagar mat, diskar tvättar osv. Och så får jag tjata på gubben om det är nåt som behöver göras. Ibland undrar jag varför han ville köpa denna gården för han verkar inte ha nåt intresse att göra nåt. Eller det han vill göra kostar en massa pengar som vi inte har. Jag är så trött ibland att jag skulle bara kunna gråta. Jobbar 100% och sen ALLT här hemma. Varför ska det vara så? Många kramar.

2009-05-22 @ 09:03:22
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men varför accepterar du det???

2009-05-23 @ 10:01:38
Postat av: Anonym

du är inte ensam..... fy fan!

2009-05-23 @ 11:02:51
Postat av: annelie

uch.. fins här om du behöver avreagera dig

2009-06-01 @ 00:49:11
Postat av: Mamma Lee

Ja men kan undra varför jag accepterar det, man är väl hemmablid och vågar inte ta steget att flytta. Det är jätte jobbigt, man hoppas alltid på det bästa!



Tack Annelie, jag ringer då någon dag när jag är arg! PUSS

2009-06-03 @ 12:57:33
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0