Min bästis!

Allt eller nästan allt är handlat till på söndag det känns ganska så skönt.
Hoppas nu bara att allt blir lyckat.
Men det ska det bli det ska jag ge mig fan på punkt slut!

Woohoo nu har vi en tv i sov rummet igen, vilken lyx.
Vi fick inte tillbaka våran gammla så vi fick en annan som ska vara bättre.
Än så länge är jag inte så nöjd för boxer kortet går inte att trycka in helt, så man kan inte vinkla teven helt.
Men det är bättre det än ingen tve alls :D

Niklas kavaj är tvättad nu, det fick bli badkaret för den.
Den var ju inte att skitig, vattnet var helt brunt.
Fy fan!

Klänning blir det för min del på söndag, ja du läste rätt klänning!
Niklas ska ha kavaj, skjorta och SLIPS jag tvingar han till att ha slips fast han inte vill.
Men han får ta av den efter vi har varit i kyrkan om han vill.

Var borta hos min bästis (chris) vid 16 tiden.
Där var det fullt hus så ringde hon inte och fråga om jag ville komma.
Så göra man inte, ajabaja på dig :)

Melwin gör framsteg varje dag det är så roligt.
Nu kan han ta leksaker själv och håller hårt om dom.
Det är så roligt att se, varje dag så ligger vi på filten och tränar nacken.

Jag och min bästis har varit ute och gått i kväll.
Det är så skönt att komma ut.
Och i kväll var det jätte skönt väder :)

Jag och Melwin lekte med kameran i går, så här blev det :D





Kan man bli sötare?



Ja lite sötare kan man allt bli!



Undra vad han blev rädd för?



Nu trillar jag MAMMA hjälp mig! Så klart hjälpte jag han! :D



Tjabba!



Som han kan!

Jag tackar för idag!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Tack, men vem e du nyfiken

2009-05-08 @ 09:05:58
URL: http://lantligt.blogg.se/
Postat av: Sanna :)

Sååå söt Melwin är och villka härliga bilder :)

2009-05-10 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0