Fan vad jag är torr i munnen den är nog mina högtrycks tabletter!

Mamma kom och hämtade oss igår kväll, hon fick låna min kära brors bil det var jätte snällt JONAS tack :)
Jag och Mamma hade det riktigt trevligt vi satt uppe och pratar till 00.30
Min mamma är så snäll, så klart skulle Melwin sova hos mamma i natt i hennes säng!

Vakna kl 6 i morse pigg som attans, lite jobbigt att somna om igen bara men det gick.
Kl 11 vakna jag då var Melwin med vaken.
Mamma fick besök.

Har varit hos Polisen idag och hämtat mitt pass så nu har jag det igen.
Gick en sväng på willys mamma skulle handla lite med det blev mycket.
Hem till mamma och lämna det vi hade hadlat.

Sen börja vi gå på gågatan då kommer min Pappa på cykel.
Han är frisk, det var inget fel på han hjärta SKÖNT :D

Vi gick på stan och det blev lite handlande till lilleman.
Han är inte alls bortskämd, det är synd att säga.
Han gick en dräkt av mamma och en body.
Av mig blev det 2 byxor och en body.

Vi åt hos mamma sen körde hon oss hem.
Inom på ICA jag hade fått packet i från H&M änu mer KLÄDER :D och duschdraperi (undra om gubben ser det).

Jag har fixat och haft mig sen jag kom hem, nu sitter jag här och bara myser med min data!
Snart dags för kudden, ska kanske stå på loppis i morgon.



Det nya!



Niklas sa: Man kan väl inte ha en blomma på vasken?
Lee sa: Ser du dåligt, den står ju där.
GUBBAR!



Försöker göra det lite fint på vår FULA toa!



Blommerna är för fula för att vara bland dom andra, så dom får bo på toa!



JAG VILL GÖRA OM!



Från vänster uppe:
Body. Lindex 59:-
Nere:
Byxa, Lindex 59:-
Från höger uppe:
Body, H&M 49.90:- av mamma
Nere:
Byxa Lindex 59:-
Från Lindex är det 3 för 2 så det blev 119:- Precis lagom



Fick Melwin av Niklas kompis Malin, så gulligt att hon gjorde det med hans namn



Kläder till oss ojdå där var visste en tröja till lilleman med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0