1 timme 55 min 46 sek

Satt och tänkte på att hur ska jag klara allt om Niklas skulle lämna mig?
Tex gå bort i en olycka med lastbilen.
Det är allt för ofta jag går och tänker på det.
Melwin skulle inte haft någon pappa mer, jag ingen sambo. Usch.
Jag måste sluta tänka på det.
Leva dagen som den kommer.

Pratar med Mamma idag.
Jag tycker det är så tråkigt att hon inte är lika frisk och pigg som hon var för några år sen.
Min mamma börjar bli till åren.
Innan kunde vi hitta på en massa saker som tex gå i skogen med Frida i flera timmar, det går inte mer.
Mamma stog på loppis på öp torget varje lördag, det orkar hon inte.
Hoppas att hon kommer till läkaren snart och kan få reda på om det är fel på hennes hjärta.
Jag har tänkt lite om jag ska anmäla henne till DIAGNOS OKÄND den som går på TV3.
Min älskade Mamma!

Pappa som är 61 mår toppen, han är ute och springer och har sig.
Kör sin lastbil.
Åker till Thailand och blir som en 20 åring.
Min älskade Pappa!

Äntligen är våran vagn lagad.
Fick låna en låne vagn Emmaljunga city cerox, finns ett ord för den VILKET SKRÄP!
I morgon ska jag hämta min egen, det ska bli skönt!

Melwin och jag har bara myst idag så mysigt!
Vi somna på soffan, det var skönt.
Vi har även varit ute och gått en sväng idag.

Melwin har fått en snobben resesäng så han kan sova bra när han är borta med.
Han fick en tummen body med, nu är det bara tjocktröja och byxor som jag med ska köpa till han.
Han växer som tusan nu är han så stor så han har stl 74 i body.
Vart tog min lilla bebis vägen?

Tant Annelie och jag har pratar idag.
1h 55m 46s det var länge sen vi pratar så mycket!
Min älskade tant...
Hoppas att hon kommer någon dag och sover hos mig.
Då kan hon hjälpa mig i trädgården med!

I morgon är det babymassage som gäller för mig och Melwin.
Chris kommer vid 10 tiden och hämtar Melwin så jag kan städa i lung och ro.
Behöver tvätta en massa med!

Igår var vi i Ystad och hälsade på Annelie och Indra.
Indra har fått en cyckel av Annelie, så hon håller på att lära sig att cykla det går bra.
Snart klarar hon det nog själv.
Nu kan hon styra själv iaf.
Vi cykla till lekplatsen där träffa vi Sally och Hemi.
Jag hade min kamera med mig massa fina bilder blev det!

Nu ska jag anfalla min kudde!
Natti!

Älskar er, Mamma, Pappa, Niklas, Annelie, Melwin! Ni betyder mycket för mig!
Låt mig få ha er hos mig för alltid! :)



En mycket söt INDRA!



Visar upp sin cykel!



En söt Hemi



Indra och Hemi gungar



Indra och jag gungar!



Sally och Hemi busar!



Hemi, här går det undan!



Sally och Hemi, myser i gungan...



Hemi leker



Nu åker vi!



Ojdå, det gick nog lite fort...



Gott med glass!



Här är min lilla bebis, här var han inte gammal typ 5 min!

Kommentarer
Postat av: annelie

det var riktigt skoj att få prata med dig så igen. självklart vill jag och jag ska göra allt för att få stanna kvar hos alla jag älskar även dig vännen. jätte fina bilder.. tacksam för att du INTE lade upp bilden på mig haha.. vi får ta den därande övernattningen snart:) puss

2009-05-17 @ 23:37:51
Postat av: Mamma Lee

Ja det var jätte roligt!

Du är min älskade vän!

Ja bilderna blev jätte bra...

Nä jag vet jag är SNÄLL!

Ja det tycker jag att vi ska göra.

Sen till sommaren passar mamma Melwin och så dricker vi lite cider på gården och pratar! Eller?

Pussar!

2009-05-17 @ 23:49:13
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: annelie

självklart.. härligt.. precis som förr.. du och jag ögonbrynet.. det behöver vi båda

2009-05-17 @ 23:51:15
Postat av: Mamma Lee

Det är NICE!

Min TANT!

Du är bara min BÄSTA vän... :D :D :D

Massa pussar och kramar till dig!

2009-05-17 @ 23:53:08
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: tant

jag är din tant:) du är mitt ögonbryn:P

älskar dig

2009-05-17 @ 23:55:42
Postat av: Mamma Lee

Vad vi är gulliga!

2009-05-17 @ 23:57:24
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0