Jag är så LYCKLIG!

JAG ÄR

... förlovad med Niklas
... mamma till Melwin
... ägare till ett hus
... förare till en T5
... snygg
... något mindre stolt över mina TAXÖRON
... älskad av många!

Det kan ju nästan i bli bättre.
Idag hämta jag min Melwin.
Nu tar det lååååång tid innan han ska sova borta.
Melwin ligger i sin säng och jag i min.
NIklas kommer hem om ca 1½ timme.
Hoppas att det blir bra väder i morgon måste ut och gå av mig ett par KG!

Just det, det blir dop den 10 maj!
Ska ner till boan i morgon och se ut vilket papper jag ska ha när jag ska göra inbjudan! KUL KUL!



Ny badad, ligger och myser i sin rock!



Sååååå underbar!



Kolla frillan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0