Fy vad jag SAKNAR HAN!!!

Min lilla PELWIN är inte hemma, gud vad jag saknar han.
Men det är inte så jätte många timmar tills vi ska hämta han.
Nikas kommer hem vid 02 tiden i natt skönt.
I morgon ska vi in till Ystad och hämta Melwins pass det är klart, så vi ska åka till Tyskland i morgon.

Melwin åkte vid 18.00 tiden idag, tiden har ändå gått ganska så fort.
Jag har fått en del gjort, tvätten är vikt och lagd i lådor, köket är i tipp topp, stora rumet är ganska så städat.
Nu har jag tänkt att jag ska gå och bada.

Att vara utan Melwin är så klart jobbigt.
Jag saknar han och tänker på han HELA tiden.
Båda jag och Melwin behövde vara i från varandra, han var ledsen och jag var ledsen.
Det blir inte bra då.

Så fort jag vaknar i morgon ska jag till min pojke!
Älskar mina pojkar över allt annat!



Kusinerna sover tillsammans!



Melwin ville inte vara med!



Hihi, så gullig han är...



Texas tycker inte att Melwin är ren i sina öron...



Jobbigt att vara med på foto! Lika tråkig som sin pappa...



Dexter kolla så han sköter sig...



Så slutade kvällen igår för Melwin!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa det är jobbigt att vara ifrån sitt älskade barn men ibland är det behövligt, och det rörde sig inte om så himla många timmar ju, hoppas du fick massa gjort och kunde vila lite =) kram

2009-03-18 @ 09:08:44
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee!

Jag fick en massa gjort på datan iaf. Hihi.. Sova blev det inte så mycket för Niklas kom hem på natten... Och då gjorde vi annant...Hehe

2009-03-21 @ 23:13:54
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Vi fick det babygymet i julklapp till Jesper. De är köpt på Bo Ohlsson.. Tror dom har fler kvar =) Kosta 699 kr eller 599 kr..

2009-03-22 @ 15:16:36
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0