Det var sista gången Niklas bada Melwin!

Niklas och Melwin bada igår, eller Melwin bada i sin balja.
Meningen är att vattnet ska vara i bajlan.
Niklas fick Melwin till att sparka hela tiden, så när jag kom upp var det JÄTTE mycket vatten på golvet.
Melwin gilla det, han tycket att det var jätte roligt iaf.
Så det är klart att han ska få bada mer med pappa, men jag får komma på en lösning först!

Niklas körde och jobba idag.
Först lämna han mig och Melwin på stationen vi skulle till mamma.

Jag skulle hämta kläder till mamma så Tant kollade till Melwin medans jag gjorde det.
Tråkigt att man inte träffar Annelie så ofta som innan, hoppas att det kan bli ändring på det.
Jag får locka hit henne när det ska fixas i trädgården. Hehe!!

Mamma var det inte så jätte bra med, hon har lunginflamation sen är där något mer.
Hon blev röngad idag men inte fått svar.

Ikväll har jag bara myst med Melwin.
Chris kom förbi, vi ska gå en sväng i morgon om det är fint väder så det hoppas jag!



Vi fick en bild när han skattar!



Pappa och Melwin myser!



Familjen Nilsson-Thörnkvist Svensson



Pga av snuskgubbar så fick jag göra så!
Men här ser man vilka vågor det är ibadet!



Min älskade flaskborste!




GLÖM INTE ATT SKIVA EN KOMENTAR NÄR NI ÄNDÅ ÄR INNE OCH LÄSER!

Kommentarer
Postat av: Petra

Okej okej, Jesper blev 6 månader igår.. Tiden går snabbt, han har oxå 62/68 nu.. Va söt Melwin är på fotot där han skrattar, eller ja han e ju söt på alla men extra charmiga blir dom när man lyckas fånga ett leende =) Okej, jag känner inte så många som har barn i ungefär samma ålder som Jesper.. Lite trist men sen har vi ju varit mkt isolerade nu oxå pga av alla smittor.. kram

2009-03-31 @ 14:11:25
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Så gullig han är asså. Hoppas allt e bra med er? Puss och kram

2009-03-31 @ 17:34:14
Postat av: Petra

Hehe, fler bilder på honom, hmm , han e inte så glad för kameran.. Han kan va jätteglad o spexa o ha sig men tar jag då fram kameran så blir han en "surgubbe". Men jag har glömt ta med mig kameran när vi varit på ställe så jag har inte kunnat fota men ska försöka komma igång mer med fotandet =) så ska du få se fler bilder =) Vi kanske rent av skulle kunna träfas och gå en promenad och ev. ta en fika nån dag? Ha en bra dag! det ska vi =)

2009-04-01 @ 08:03:30
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0