Jag är sååååå jävla trött på han!

När fan ska han fatta att Melwin ska gå och lägga sig kl 22?
Varför ska Melwin får hallon kl 23?

Det är alltid så när Niklas kommer hem, han ska ändra på en massa saker.
Tro fan att Melwin är på dåligt humör dagen efter.
Han är van attt lägga sig runt 22 tiden.
Får han inte det så sover han inte som han ska, och det måste han.

Jag är så trött på Niklas, vi bara bråkat typ hela tiden.
Hur ska detta sluta?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag ska nog ändå till sommarnatta på lördag.
Varför ska jag sitta här hemma med en sur gubbe?
Varför ska jag aldig får festa?

Nu skiter jag HUR jävla sur Niklas blir, JAG SKA TILL TINGVALLA PÅ LÖRDAG! :D

Kommentarer
Postat av: Ellenore

Kollade länken! FY fan säger jag bara! Jag tyckte det var fruktansvärt.. Så gör man väl inte? Usch.. Läste på internet att barnläkare varnat för hennes metoder...

2009-06-04 @ 00:01:51
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Ellenore

Och du! Du är inte ensam med pojkbekymmerna... Samma problem för dem flesta kvinnor verkar det som.. Det första året är en ritkigt prövning..

2009-06-04 @ 00:09:51
URL: http://ellenore.blogg.se/
Postat av: Petra

Kan bara hålla med Ellenore..

Det verkar vara så att de flesta har mer eller mindre beskymmer med pojkvännen/sambon.... Hoppas de har en vändning.. Vi har precis oxå själv haft kaos här hemma, det är inget skoj men man tar sig igenom det som tur är.. kram

2009-06-04 @ 09:32:34
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör du bannemig rätt i att sticka till tingvalla..

Skulle lätt hänga med dig och skaka rumpa om jag inte skulle haft dopet för Theo på söndag :(

lite otur om amn säger så för min del,men kommer väl ett sista valla innan sommaren om jag har tur..

Klart du ska dra ut om du känner för det..

Och som du säger,super viktigt för de små med rutiner,du gör helt rätt vännen...

hoppas det löser sig..

kram på dig...

2009-06-04 @ 22:28:19
Postat av: Mamma Lee

Ellenore:

Ja hon är inte frisk den människa. Jag fattar inte hur man kan göra så. USCH! Jag tror gubb fan fattar nu efter ett låååångt bra igår!



Petra: Det är drygt när det ska bli så!



Sanna: Ja det hade varit roligt, vi får ta en tjej kväll någon gång! Jag tror att det är ett valla till. Jag hoppas med att det löser sig!

2009-06-04 @ 23:52:51
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0