En sväng till Boan!

Syrran ringde vid 14 tiden och sa att hon hade tänkt att hälsa på.
Jag skulle ändå ner i byn.

Jag började gå jätte fint väder varmt och skönt.
Hade väl gått 800 meter då börja det rengna som FAN.
Jag belv jätte blött och kallt blev det med.
Och sen sluta det när jag kom till boan.
Märkligt!

Jag träffa Sally och Hemi inne på boan.
Vi gick runt lite, hitta lite saker till hemmet och Melwin



Den bruna TUMMEN är en sådan man har när man äter 75:-
Gröna TUMMEN brallor REA 99:- ordinare pris 149:-
Vaxduk 39:-

Så det blev inte så dyrt idag.
Kollade efter skor med, men efter som jag har stl 42 i skor är det GANSKA så svårt att hitta skor.
Vanliga dam skor eller vad man ska säga.

Jag har två problem:
Förstora bröst, hittar inte så bra tröjor och behåar
Förstora fötter, hittar inte skor, eller ju gympa skor för herrar!

Fick hem ett packet i från HM med, det var ett på shorts jätte snygg!

Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0