Melwins rum

Nu är hans rum nästan klart, ska bara in mytt golv och målas.
Men nu ser det inte ute som en lager lokal mer iaf.
Egen data har han med fått. Hehe



Den fösta hyllan till vänster är det en massa böker, den andra är det lite dop presenter.
Och Ior som ni ser är en flyttlådan som är in kläd in en filt, jag orkar inte bära ner den!



Här är dom på nära håll, ska bara sätta in bilder på Melwin med



Jag är ganska så nöjd om jag får säga det själv!



Niklas data hörna, han får inte sitta i samma rum som mig!
Bilden med lastbilen är min pappa!

Kommentarer
Postat av: martina o Charlie

vilket fint rum Melwin har. Tack för länken föresten hittade massa fint där.. =) Åh du kunde ju hälsat hihii....jag e så dålig på att känna igen folk..haha.. Hittad eni nått fint på marknaden? kram

2009-07-15 @ 16:40:43
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0