Vilka fina blommer han fick

Niklas fira sin 23 år dag idag, han fick jätte fina blommer av mig. Jag skulle vilja ge han på sin födelsedag men det blir svårt eftersom han vaknar alltid före mig. Så han fick blommer idag. Här var en massa människor, vi trodde inte att det skulle komma så många. Men det var bara roligt.

Vi var på bygg shopen idag i Äsperöd och fixade lister till hallen så det börjar att bli klart där nu. Skönt. Ska köpa färg på boan i morgon och måla klart i hallen. Så i morgon blir hela hallen klar. Eller inte riktigt, vi måste köpa golvlister med. Så i morgon blir det att måla. Hihi...

Vi ska vara i borrby kl 10.00 kommer en kvinna i från Broby och ska kolla på hästen, jag tror att dom kommer att ta med henne hem. Men det är bara skönt för mig, då slipper jag tänka på att jag ska hitta nytt hem till henne. Det värkar jätte bra stället hos ska vara på. Zebra kommer nog att få ett föl där med. Kul kul!

Var hos svärmor och svärfar ikväll och fick lite mat. Det är aldrig fel att slippa laga mat och diska. Bara till att äta. Mums! Så slapp jag att göra köttfärslimpa idag, men det får bli i morgon i stället. Hehe. Då blir Niklas glad.

Har haft jätte ont i magen hela dagen, har haft det i 2 dagar nu. Man kan alltid hoppas på att det är någon som är på g. Men jag har svårt för att tror det. Han har tills på måndag kl 14.00 att komma ut, eller att det sätter igång. Sen får han vänta tills på tidag natt. Sen vet jag inte hur Niklas ska jobba. Men han FÅR inte komma när Niklas inte är hemma.

Nu är det dax att duscha och lägga sig. Ska upp tidigt. Tänkte med att jag skulle rida en sväng på Zebra i morgon. Om jag kommer upp, det kan bli roligt att se!
Natti Natti!

Så fina så!

Niklas fina blommer, nästan så man skulle köpte fler!



Som min karr kan! Tråkigt att han inte kan massera lika bra! Snyft!!!


Kommentarer
Postat av: anna

varför står han och håller i en toalettdörr?

2012-06-30 @ 11:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0