Vad fint det blev, det trodde jag inte!

Åkte till Borrby så vi var där vid 10.00 tiden. Allt var bra bra med Zebra, hon var lika fin som vanligt. Dom som var och titta på henne var jätte trevliga och roliga. Camilla heter hon som titta på henne, hon är lite nybörjare. Hon gilla Zebra och tyckte att hon var jätte fin. Gjorde i ordning henne så dom kunde rida. Det gick ganska så bra när hon red. Jag trodde att hon inte ville ha hästen. Men så fel jag hade, nu är Zebra i Broby. Jag tror att hon kommer att få det bra där. Nu slipper jag att leta efter någon som ska ha henne. Det var en lättnad!

Ska se så fint det är i våran hall nu! Jag trodde inte att det skulle bli så bra som det blev. Men det är jätte snyggt. Jag gillar det till max. Så igår målade jag hallen, det var jobbigt att måla nere vid golvet, magen är något stor nu. Så nu är det klart i hallen, stora rumet. Nu är det bara köket och toan kvar där nere. Sen är det klart det med. Vi ska väl gå på köket i sommar skulle jag tro.

Det blev godis mat i går, KÖTTFÄRSLIMPA men potatis och sås. Det är så gott. Det tycker Niklas med. Och eftersom det är hans 23 års dag i dag (26/1) så fick han ha god mat i går. Men som vanligt så äter man för mycket, rent för mycket. Jag kunde inte röra mig efter. Så jag somna på soffan. Niklas blev inte så glad, men vad fan. Kan ju inte hjälpa att jag var trött.

Vi spela Yatzy i går, men det är inte alls roligt att spela med Niklas han bara vinner hela tiden. Nu står det 17-11 till han. Och hur roligt är det, jag bara förlorar hela tiden. Men han ska nog få igen! Den dagen kommer den med. Hehe. Kl var jätte mycker när vi kom i säng 02.30

    

Hallen innan


  

Hallen efter!

Våra lister runt dörren är det nog inte så många som har! Vårt eget på hitt! Men det blev jätte fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0