Här kommer en höggravid kvinna på cykel!

Dagen började med att kl ringde 07.00 jag trodde inte att det var sant att det var dax att vakna redan då. Jag som sov som godast då. Jag hade inte bestämt mig om jag skulle åka med till Ystad eller jag skulle stanna hemma. Men så tänkte jag att det var länge sen jag träffa Hemi och det är inte roligt att gå hemma hela dagen. Så jag åkte med. 

Hemi är så go. Han ska bara busa hela tiden. Ägg tyckte han med om, undra om han har lagt några ägg fisar i kväll hoppas det! Det kan Sally gott ha! Jag hade tänkt att Mamma, jag och Hemi skulle gå och gunga. Men efter frukosten så la jag mig på soffa har haft ont i magen hela dag. Jag somna, Hemi var med trött mamma la han sen somna han med. Kl 11.30 ringde Sally. Då vakna vi alla, efter en skön sömn!

Jag kände att jag ville gå på stan, jag ringde till tant (annelie) och fråga om hon ville gå på stan. Då skulle hon det redan, med moppo och Nilla. Så jag hängde på dom. Det blev en tur till Åhlens, hittade en ny potatis skalare jag tog ju i sönder min andra. SMART! NÄ!!! Vi gick till Hertsman för att fika, men som vanligt var där fullt. H&M var vi med på, jag hittade ett sett till Melwin jätte fint, 2 pjamaser med och så fick jag själv 2 tröjor. Får inte glömma att handla till mig själv med. Inte bara Melwin som ska ha allt. Hihi. Han har jätte mycket kläder redan!

Tant tycker jag är så roligt nu, för varje pall, stol, bänk jag ser den dycker jag! Det är ju så skönt att få sätta sig när man är ute och går. Det blir jobbigt att gå för länge. Vi gick till KOPPEN, mums vad det var gott. Räkmacka och en apelsin mer. Den dära räkmackan var så god så, Tant köpte morottskaka med, den var med god, jag nalla lite av henne. Hihi!

Sen var det dags att åka hem tråkigt men sant. Denna gången var det plats på bussen så jag fick sitta denna gången. För att står från Ystad till Tomelilla är inte roligt! När jag kom hem så tänkte jag att jag måste göra något, jag hoppa på cyklen och cykla en runda. Cykla bort till Niklas jobb och prata med Svärmor. Hon trodde att jag var sjuk eftersom jag var ute och cykla. Det trodde jag nästan själv med haha!

Hundarna var ute när jag var på min cykel tur. När jag kom hem igen så kom Texas på uppfarten, då hade han hoppat över. Jävla dåre. Dexter var snäll och hade stannat innanför.. Han kommer inte så långt ändå för han sitter fast i en lina. Den dåren bara rymmer annars. HOPPLÖST!

Jag trodde att jag skulle få lite gjort här hemma ikväll men det blev inte så. Jag la mig på soffan och kolla på unga mödrar, jag tror inte att jag hann se hela programet sen somna jag, vakna kl 20.00. Hopplöst när man somna så, nu missa jag jätte mycket på tv. Tur att mamma laga mat i går så jag kunde varma rester från igår. Hihi. Lite lat får man vara ibland!

Sitter och väntar på att Niklas ska komma hem, tror inte att jag kommer att orka det. Jag gäspar så mycket så att jag sväljer nog snart datan! Haha... Puss å kram!

(¯`°•.¸ 2 dagar till BF ¸.•°´¯)




Mosters lilla gullegris!



Världens bästa HEMI & SALLY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0