Äntligen är den hemma!

Idag har vi varit och hämtat vrål åket! Ja, Melwins vagn. Den är jätte fin och enkel att köra, jag är jätte nöjd med den. Niklas med, men det skulle ha vara för det var han som ville han den och han fick den i den färgen som han ville ha. Så han om någon skulle bli nöjd. Annars hade det varit kris.

Blev en tur till Ica med, 12 liter mjölk Niklas ska vara hemma ett par dagar så då går det mjölk som attans. En sväng till Volvo blev det med, Niklas skulle ha lampor till lastbilen med det fanns inte. Nörden på Volvo jämförde sprit med en lampa, hmm det kan man med göra. Sen skulle den dryge byta lampan med, så jävla drygt att sitta och vänta på han när han leker med lastbilen. Så säger han att jag ska bara göra det, sen ska han bara göra det och det. Sen har det gått en timme. USCH!

Mums körde hem till svärmor hon hade cheescake smaskens. Niklas skulle vissa vagnen med. När vi var där så kom vi fram till att det var lättast att köra till Willys idag och handla.

Körde hem om och lämna av vagen och gick ut med våra odjur. Om jag får säga mitt så ha Dexter blivligt jätte lugn och snäll, det är inte samma hund mer. Men det är bara skönt, så slipper jag höra på han hela dagarna. SKÖNT!

Det blev en massa gott på Willys, köpte en cider då så klart alcohol fri en med melon smak SVIN god.

När vi kom hem så gick vi ut med hundarna och jag fick jätte ont i magen, asså riktigt ont. Så jag trodde att det kanske var dax, nu har jag fortfarande ont i magen, men inte lika ont som då. Man kan ju hoppas på att det är någon som är på g. Men jag ska väl inte ha sådan tur. Det kommer väl på måndag när Niklas är och jobbar. Skulle inte bli chockad om det blir så. Men jag har sagt att jag födder ingen Melwin om Niklas inte är hemma. Det är skönt att mamma är hos mig när Niklas inte är hemma.

Det känns som att det är dax att sova nu, är jätte trött men det är inte konstigt kl är ju 02.05 Natti natti!



Våran fina vagn! Här ska det åkas!



KOM UT OCH DET ÄR NU!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att du med har skaffat en blogg :) du är jättefin med din stora mage hihi

2009-01-24 @ 17:45:27
URL: http://petradaltzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0