Våran son är redan 4 dagar!

Lilla Melwin är helt underbar!

I natt sov han som en stock, han vakna först kl halv sex och då ville han ha mat och en ny blöja. Det tog inte lång tid tills han somna igen. När kl var nio var det dags för mat igen. Jag gick upp efter jag hade ammat Melwin, Niklas la kvar isängen med våran prins.

Jag gick ner och fixa med hundarna, damsög och tände spisen för i den var det dött. Frukost kom på bordet med, men precis när jag skulle börja äta var det en som vakna och ville med ha mat. Typiskt! Hehe. Han fick som han ville, för annars blir det ett jävla liv. För när han blir arg så blir han det. Han är precis som sin pappa, inget tålamod. Det får inte ta en sekund längre.

Vi körde en sväng ner till byn, Melwin somna i bilen. Var på ica och köpte inlägg till bh för där är något mycket mjölk i tuttarna så det läcker. Inte så trevligt. Vi körde till boan för vi skulle ha en termometer så vi kan se hur varmt vattnet är när Melwin ska bada. Han sov hela tiden när vi var på boan med. Han sover hela tiden nästan.

Jag hade tänkt att vi skulle gå ut och gå med hundarna idag, men det blåser så mycket så det går inte. Dumma väder. Men hundarna är lika glada ändå. Dom vill inte vara ute, vill bara precis göra vad dom ska sen ska dom in igen. Konstiga djur.

Ikväll har det inte hänt så mycket, Andreas var här en sväng och hälsa på. Han håll Melwin för första gången, men efter tio min så sa han att nu vill han ligga i vagen igen. Niklas lagade mat sen, inte så jätte gott med det fick gå. Haha.

Niklas och Melwin har badat idag, haha. Melwin sov när han badad, så fort han kom ner i vattnet så somna han. Han är för go han. Sen sov han hela tiden. Hur kan man sova så mycket. Men det gör inte mig något, för då hinner jag göra annat med. Tex skriva här!

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan med Niklas, vi får ha lite mys tid vi med. Man får inte glömma bort att man är kvinna och man med, inte bara mamma och pappa.



Mamma och Melwin!



Pappa, Melwin & Dexter



Farbror & Melwin



Pappa & Melwin badar, men det var en som sov hela tiden!



Eller sov nästan hela tiden! :)

Kommentarer
Postat av: tant

så sött.. han trivs så. ni är så fina med honom med:) längtar tills nästa gång

2009-02-03 @ 06:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0