Usch vilken natt!

Ja natten till idag var inte alls rolig. Melwin var jätte ledsen och vakna flera gånger, han ville inte sova. Men långt om länge så fick vi han till att sova, tur vad det iaf.

Idag har vi varit i Ystad. Först var vi på BB och blev fotade av Ystadallehanda så vi kommer snart mer där. Sen var vi på babyproffsen och hämta ut det man får när man väntar barn. Vi körde hem till mamma för vi skulle gå på stan. Vi gick bort till H&M köpte en body till Melwin en jätte fin! Sen fick vi ett set av mamma där det var sex olika saker i. Typ som ett start sett.

Jag skulle ha en ammningsbh men det fans inte på H&M inte den jag skulle ha iaf. Men som tur är finns lindex, det är den affären för alla som har stora tuttar. Men tråkigt nog så fanns det inte så mycket att välja på, där var en bh som var i min storlek. Det är helt sjukt att tuttarna växer så mycket. Hoppas att dom försvinner sen också.

Ikväll blev det god mat, pommes och kött MUMS! Sen har det inte hänt så mycket mer, nu är det dags att duscha och sen sova. Är jätte trött, inte så konstigt när man inte få sova. Hoppas att Melwin sover i natt!



Tittar på nallarna!



Pappa och Melwin!

Kommentarer
Postat av: tant

så söt.. det är roligt att du skriver blogg mamma lee.. så jag vet fast jag är långt borta..:(

puss

2009-02-05 @ 01:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0