4 veckor och 1 dag!

Han växer så det knakar. Sen han föddes har han gått upp 1165 gram och på längden är det hela 4,5 cm. Det är inte klokt så fort det går. Stl 56 kan han inte ha mer i body, nu får han ha 62. Han äter sin ersättning som han ska, han äter som en häst!

Idag LOG han till mig för fösta gången så underbart det var. Jag belv helt varm i hela kroppen. Han är så go. Niklas kommer hem i natt hoppas att Melwin ler mott Niklas snart med, annars blir nog Niklas ledsen. Hihi. I morgon ska vi hem till Niklas mamma och pappa för hans pappa fyller år. Får se om vi kör till Jimmy och Emelie efter det. Hade varit kul att träffa folk med.

Jag får ta och gå och hämta in mina djur snart, jag tror inte att dom vill vara ute mer.
Här kommer lite nya bilder!



Han är knaig han!



Skönt att bada, synd att det inte blev så länge för det var någon som bajsa i vattnet!



Ligger ner bäddad i vagnen och sover gott!



Jag kan vissa mina ögon med!



Gott med tutte!



Fast flaskan är bättre!



Pappa och Melwin myser!



Han somna på mitt bröst! Så ligger han på sin arm!



Att sitta upp lite är jätte skönt! Jag börjar bli trött på att ligga hela tiden!



Efter allt sittande blev jag jätte trött och somna!



Ligga i min säng kan jag med. Men det är bättre hos mamma och pappa!



Jag älskar att ligga och sova på mamma!



Dom trötta pojkarna i huset!



4 veckor, se så lång han är nu!



Har sin fina body på sig!



Han är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0