Usch!

Har inte varir här på länge, min vanliga data är på servic hos David eftersom jag är så smart och raderar 745 filer som inte skulle bort... ILLA! Så jag har våran gammla data som är svin dålig!
Julen har varit toppen, fick precis det jag ville ha! Melwin gilla tomten (niklas) Hehe!!!

Idag har jag varit med Petra, först var jag på mödravårdcentalen och fick p-piller kände som att det var dags för det nu. Just det idag blir Melwin 11 månader, helt sjukt. Sen träffa jag Petra och Melvin, vi gick runder i byn jätte trevligt! Min Melwin är sjuk jag tror att det är tänderna där är 3 st som är på väg, stackare!
När vi kom hem så gjorde jag det jag skulle, sen gick jag ut och tog en cigg. Precis innan jag skulle gå in hörde jag en JÄVLA smäll och sen en biltutta fatta att det hade hänt något. Sprang ut på vägen och kolla. Då ser jag en bil som står i en Trädgård 3 hus i från oss. Sprang in och tog Melwin, ner i vagen och full fart ut. Då var grannen son där, en man och en ung tjej hade kört in i ett träd. Bilen var intryckt 50 cm precis vid förardörren. Vi kunde inget göra något, ringde 112. Försökte lungna dom, med det var inte lätt. Fy fan säger jag bara, har inte varit så rädd på länge. En sutnd senare ringde Mattias och fråga om det var Chris som hade krokad och det var det ju inte. Hon körde där förbi, hon såg att våran bli inte var där så gick hon och kolla om vi var hemma och det var vi inte så hon blev jätte rädd. Men det var inte vi! Tur! Föraren har allvarliga skader hoppas att det går bra för dom!



Här är bilen...

Kommentarer
Postat av: Karen

gud vad läskigt,hoppas de klarar sig.



Jobbigt att se det med,hur är det med dig?

2009-12-30 @ 01:30:43
URL: http://karenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0