Har inte skrattat så mycket på länge!

Jag köpte en pulka till mig och en till Melwin.
Nu i kväll skulle jag ut och göra en snö gubbe med det går inte när man har två störda hundar. Do skulle bara ta snöbollen hela tiden.
Så tänkte jag att jag skulle prova åka pulka bak efter dom, host host det gick som det gick.
Prova först med Dexter (den bråkiga) Niklas fick gå man han annars gick det inte. När han fick fart gick det fort.
Sen byta vi till Texas, HERREJÄVLAR jag trodde att min sista sutnd var inne. Han sparng som en dåre ungefär som när man cyklar med han. Han stanna till slut!

Varit på boan idag, lite julklappar inhandlade...
Orka inte laga mat idag så det blev räksallad från Maritza Melwin fick pizza det gilla han!
Nu ska jag ner och kolla vad Niklas håller på med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0