En perfekt dag!

Melwin vakna kl 08.50 kan inte bli bättre. Som vanlig la vi kvar och titta på tv, jag somna visst med. Melwin vet hur han ska göra för att jag ska vakna igen dra mig i håret det är fan inte skönt det gör svin ont! Rakarns unge. Melwin har lekt jätte mycket själv idag, men han är så tråkig han kan inte gå och ta leksaker själv i lådan utan man måste lägga allt på golvet. Vid 12tiden ville han sova, jag med! Blev en timme. Nu vet vi när vi ska ha Melwins kalas och jag har redan börjat att skriva inbjudningskort. Till middag blev det fisk, mos och ärtor. Melwin älskar fisk jag med, det är såå gott. Nu är det snart ULLARED på tv, woohoo. Niklas kommer hem om i 2 timmar vid 22 tiden. Trevlig, men då ska han ut med hunden minder roligt. Hehe.

USCH i morgon fyller jag år det kommer inte att bli någon rolig födelsedag, ingen som kommer hit så jag funderar på att åka hemifrån men vart? Ystad? Malmö? Hmm, får se i morgon...


Haha, han är inte som han ska va!


Han ser inte klok ut!


Dagens outfit
Tröja H&M
Byxa Gekås

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle gärna komma till dig i morgon men jag jobbar:(. Hoppas att du får en trevlig dag ändå. Kanske kommer det någon på besök.....

2009-12-14 @ 20:13:21
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

Hur gammal är Melwin nu??

2009-12-14 @ 21:39:03
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0