Nä nu är jag trött på detta, nu får det göras något åt det...

Nu är det dags att ränsa bland sina så kallade "vänner".
Varför ska vi alltid köra hemifrån?
Varför kan inget komma hit här?

Ska vi bli utanför bara för att vi har skaffat barn?
Bara för inte vill vill vänta tills vi blir 30.
Vi kan också lämna hemmet fast vi har barn.

Det är så tråkigt att vi ska alltid köra bort, höra av oss.
Varför kan inget tänka på oss?

Nu menar jag inte att alla är så, men många av Niklas och mina vänner är så.
Men nu är det slut på det, jag tänker bara höra av mig till dom som ringer till mig.

Och Chris du SKA inte ta åt dig, för du hör av dig så fort du är ledig!
Snart blir du ledig så vi kan ta våra runder igen!

Ja och ni andra vet vem ni är!

Många pussar och kramar till alla mina VÄNNER!!
Dom som då är vänner...

Kommentarer
Postat av: Instämmer

Instämmer..Det är precis då man får reda på vem som är ens vänner, för dem kommer ni ringa när dem får barn sen ;)

2009-08-02 @ 16:23:59
Postat av: sofie carlsson

Tihi jag hoppas inte jag rensas bort...:) För jag kommer och besöker så ofta jag kan..:)

2009-08-02 @ 16:38:24
URL: http://sofiiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Ja dom kan ringa på, inte för att jag tänker svara iaf. Men jag fattar inte varför det ska behöva vara så.



Sofie, Det är lungt!

2009-08-02 @ 21:16:10
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0