Vill vill vill!

Jag vill ha en system kamera. Jag ska minsan tjata mig till en av Niklas, det ska gå. Chris var här i dag med sin kamera och tog bilder på Melwin (kommer snart) dom blev jätte fina. Jag måste ha en sådan. Jag älskar att ta bilder på lite allt möjlig och känner att jag skulle behöva en sådan. Ska bara få in det i skallen på Niklas med. Hehe...

Hoppas att det gåt att lösa med min data så mina bilder kommer tillbaka.

Niklas kommer snart! Hihi...



Sponsrad av Farbror, det ska det stå på Melwins bil om 15 år med...



Håller själv!



Hmm



Mitt trädgårdsland



Jimmy och Melwin



Emelie och Melwin



Gödning på g!



Mamma var på besök i söndags!



Emelie var med på besök sen kom det en massa andra med...



Lite folk



Undra vad dom håller på med?!



Varför bara ligga i halva vagnen?


VILKEN TUR DET FANNS I ARKIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0