Snart är det klart hoppas jag iallafall!

Min bästa granne heter CHRIS! Det är jätte roligt att vi har fått så bra kontakt, och att vi är ute och rör på oss. Det är roligt att ha en vän som bor så nära och älskar att leka med Melwin. Jag och Chris är nästan ute och går varje dag, me jag tror inte att det lönar sig att gå ner till by och ta en glass eller något annat gått på bertils. Vi får nog ta och sluta med det känns det som men det är ju så gått.

Min blivande man körde och jobba idag. Vi vakna inte förän kl 11 och vi skulle måla en gång till med så blev det inte. Vi var nere och handla innan han körde och jobba. Han fick sin lön idag med, den lille grisen fick jätte mycket denna månaden hela 26.000:-

Jag och min gåvän (chris) gick ner till byn jag skulle ha mer röd färg till gäst/data rum. Men jag glömde skriva upp färg koden men jag har ett minne som heter duga. Jag minns på färg schemat vart färgen var och det blev rätt när jag kom hem! Nice. Jag hitta på blocket ett det fanns ett Pool center i Tomelilla på Odengatan 6. Vi gick ditt för jag skulle ta reda på vad en pump till våran pool skulle kosta eftersom den gick i sönder i söndags, inte mitt fel! Hehe... Vi gick in dom var jätte trevliga där, tycket vi. Men saken var att där var ingen så vi fick gå och titta själva. Jag hitta en pump den kosta runt 200-300:- inte som Niklas sa att den kosta 1500 jag vet inte vad han pratar om. Jag hitta en Pool med en som är på 16.000 liter men pump,stege,overdrag och en duk som man lägger under poolen men det kunde jag glömma sa gubben, men det går att tjata om det men sak du få se. Sen blev det en tur till Bertils med och det blev gott där!

Vi gick hem, Chris berätta lite roliga saker som jag inte visste... Sen skulle hon laga mat till sin gubbe.

Jag gick hem. Melwin fick vara med mig när jag städade han satt och skratta när jag gick runt med damsugaren undra vad det var som var så roligt. Jag hann laga mat med och äta den med och Melwin satt i sin babysitter hela tiden. Ett under om man säger som så. Han somna i sin babysitter men det tog inte lång tid förän han var vaken igen. Vi har bara mys hela kvällen tills kl 22 då var han trött och somna hos mig nu ligger han i sin säng.

Dexter har blivigt en annan hund, nu är han lung och snäll det var han inte innan. Hoppas att det förblir så.
Nä om man ska ta och gå och lägga sig, ska måla klart i morgon och sen för jag se om jag åker in till mamma en stund.



Min blivande



Min älskade son



Min gåvän!



Han vet vart man ska titta



Nä det här gillar vi inte



Men nu är jag glad igen när jag får vara hos farfar



Dexter sover efter en lång dag ute!



Haha, han gilla nog inte att jag tog en bild!



Röttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!


Kommentarer
Postat av: Liie

Naaw så stor Melwin har blivit. Tiden går fort. Och måste säga att gud va snyggt ni har fått i ert hus nu. Lätt att vi måste träffa en dag och snacka en massa skit. Det var längesen. Puss <3

2009-04-24 @ 14:42:46
URL: http://liiefiie.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Ja han är en stor kille nu... Hihi.. Ja det blir bra när det är klart, ska snart fixa i Melwins rum det kommer att bli JÄTTE fint.. Ja det kan vi ta och göra!

2009-04-27 @ 00:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0