Sambo ledig!

Jag är inte barnledig jag är sambo ledig det är inte illa det! Eller jag är ju det ganska så ofta och det är skönt. För när Niklas är hemma så kan jag städa hela tiden han tror att jag är hans mamma och städar efter han. Jag har städat idag så nu är det fint till på torsdag när Niklas kommer hem.

Vi har fått igång våran pool nu så nu håller vi på att städa den, jätte tråkigt men det blir skönt när man kan bada i den. Vi har köpte ett täcke till den så att den inte fryser, det är ett täcke som gör att värmen inte går ut ny damsugare med eller det är ingen damsugare för där är ju inte damm i poolen :)

I kväll ska jag och Chris gå våran sväng igen, jag måste börja gå ner i vikt kan inte vara så här tjock. Men allt är ju så gott och nu till sommarne blir det jätte jobbigt allt gott man kan grilla och glassen ska vi inte prata om. Hur ska detta gå?? :D Jag får fråga Chris om jag får låna hennes kokböker!

Nu ska jag gå in på hm och titta och där finns några fina kläder till oss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0