Kudden fryser!

Jag har varit med mamma idag. Det är jätte roligt att träffa mamma men det är så jobbigt att hon ska berätta för alla hon känner att hon mår dåligt det är lite jobbigt att höra det 10 gånger när man går på gågatan. Men jag älskar min mamma ändå. Jag har köpt Hemis present idag Sally sa att han gillar när det låter och det gör det ska jag säga. Haha!!! Hoppas att han använder den som jag vill (när han ska väcka sin pappa på morgonen).

Det belv en fika med när man ändå var i stan. Melwin har varit lite gnällig idag med tror det har med sprutan att göra, usch vad han skrek när han fick den. Nästa gång får Niklas hålla i han, jag klarar inte det när han blir så ledsen.

Martina och hennes jobbe kompis kom förbi i morse och skulle visa upp sig! Dom hade en julklapp på taket av bilen och var utklädda till jultomtar men det slutade inte som dom hade tänkt sig. Haha. Det skulle man inte kunna tro.

Jag skulle kunna mörda Dexter, mina fina älskade skor går inte att använda mer där är ett stort hål framme i tån så det blir att köpa nya skor i morgon och det SKA Niklas betala för nu är det fjärde paret han biter i sönder och jag kan inte gå runt i mina guldiga tossor. Så Niklas få upp med plånboken så är det. Det är han som vill ha kvar fan skapet inte jag. Hade inte blivigt ledsen om han hade flyttat snarare glad.

I morgon blir det fest undra hur det kommer att sluta, jag är bara så rädd för att Niklas kommer att bli jätte full. Han är 23 år och har inte lärt sig hur man dricker. Han tror att man kan dricka jätte mycket. Han blandra 70/20 alltså 70% sprit och 20% Red bull och det slutat alldig bra. Men fan ta han om han gör det i morgon jag kommer att bli galen på han.

Kudden kallar!



:)



Sitta fint kan han min lilla pojke (L)



Söt nosarna!



Jag är inte trött...



Melwin med sin mormor



Fin tavla!



Gott :)



Maria kyrkan



Sittdelen



:D



Där bor VÄRLDENS bästa tant Annelie :)



Det ska se ut som jag när jag var liten!



Tiffany (mammas katt) vill smaka tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0