Dålig kondis eller något i den stilen!!!

Jag och Chris var på tippen i lördags morse, så nu är man av med det skitet med skönt. Niklas, jag och Melwin körde till Ystad. Nu har jag min egna data så skönt men om jag kommer att använda den får vi se jag trivs bra med Niklas data den är toppen för där är minneskortsläsare i den så man inte behöver ha en massa sladdar när man ska flytta över bilder. Hoppas inte att Niklas blir ledsen om jag tar hans data han använder ändå inte den så mycket. Vi handlade en massa mat på willys jätte tråkigt.

Vi var hos Martina och Björn mycket trevligt :). Vi grillade mums! Dem har köpt en stutsematta fy fan vad det var jobbigt att hoppa på den jag trodde att jag skulle trilla utanför men med min stora röv som Niklas säger så trillar man inte ut. Och tror du inte att jag glömde nappflaska till Melwin det är det vanliga är det inte mat så är det nappflaska :( Det är tur att Emelie finns så vi körde hem och hämtade den.

På Lövestads fotbollsplan det är där man får reda på att sin kondis är lika med noll. Jag, Emelie och Martina mott Niklas, Björn och Matias. Det var inte alls roligt för Niklas är som en galning när han ska spela. Han spran rätt in i mig jag flög som en kägla. Fy fan vad det var jobbigt. Vem som vann behöver vi inte säga :D

Jag har fått en ny frilla TACK EMELIE det behövdes om man säger som så. Nu är jag fin igen!

Niklas har hjälpt Jimmy med hans pool idag, Niklas han kan bara han vill. Vi har fått lite gjort hemma med, jag har städat upp på odjurdens rastgård det blev jätte fint. Och nu är det färdigt målat i gäst/data rummet elementet är uppe och gardinstången med nu får vi se när taket kommer med. Hoppas att det kommer lister detta året iallafall :) Niklas är ju lite dålig på att sätta upp det!



Juvel tjuven :D



Mums



Hej å hå!



Sover redan kl 21, PINSAMT. Så är det när man börjar bli gammal PERSSON!



Ont Ont Ont men Skönt Skönt Skönt :)



Inte bra att vara på fest med jobbet!



Gästerna jobbar...



Godsägarene sitter på röven :D



Nya frillan, men en NÅGOT ful bild!


God natt gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe...Det där med att sätta upp lister verkar vara svårt för det manliga släktet. Vi har fortfarande efter över ett år i huset inga lister i tv-rummet...Vill man ha något gjort får man göra det själv!! Kram

2009-04-28 @ 05:26:27
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Ja det är väl så! Men eftersom vi är barnlediga på fredags så då ska det göras! Så är det bara.. Och blir det inte så så blir jag galen!

2009-04-28 @ 14:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0