Varmt varmt och lite varmt till!

Just nu ligger jag vid poolen och kämpar med brännan, det går utmärkt med den! Ser snart ut som en pepparkaka :)

Det är redan lördag och med andra ord betyder det att det snart är dags att åka hem. Det ska bli skönt att komma hem till Melwin, jag vill bara krama och pussa på min Tarzan.

Snart är det bara en månad kvar tills jag får min lgh, och vilken känsla är inte det! Fast jag kommer sakna min Jenni, vi har kommit så nära varandra sen jag flytta in i träkojan. Och det ska bli skönt att slippa höra Niklas att jag inte kan ha Melwin själv utan måste ha folk runt mig hela tiden. Men det blir ju så när man är inneboende.

Nä nu är jag lagom svitt, nu blir det att bada ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0