<3

Jag jobbar som vanligt, mitt schema går ut nästa fredag så jag får se vad som händer så. Sa till resurs iaf att jag vill ha en MASSA sms efter den 13 :) och det skulle hon nog fixa. Låter mycket bra, fick ihop 111 timmar i december månad. Känns som att det kommer komma en fin lön precis lagom till Melwins 3 årsdag. Frågan är bara vad jag ska köpa till han, han fick sjukt mycket leksaker julafton. Han har sagt att han vill ha en tv på rummet, hade varit skönt så slipper han sno min hela tiden!

I början på dec så lämna han nappen till tomten och förra veckan så va tomten här på natten och hämtade hans blöjor, och det gå fin fint. Han går själv på dass när han känner att han behöver, det hände bara lite olyckor första dagen, men sen har det gått jätte bra. Han är så duktig så!



Den 10 del av hans julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0