Herr och Fru HANSENS bröllop!

Jag fick den stora äran att vara Brudtärna till Annelie, det va stort att få vara så nära Annelie på hennes stora dag.
Bröllopet skulle vara på lördagen, men redan på fredagen så åkte vi ut till Skivarp och sov över på Byagården. Annelie & Indra sov i den stora lägenheten, jag och Charlotte sov i den lilla. På dagen så repa vi i Kyrkan, då börja jag känna av min nerver. Börja bli nervös. Jag minns hur nervös jag va när jag skulle vara brudtärna till min syster. Så nervös jag va den dagen, gick på dass var tredje minut. Men det gick bra.

Efter vi hade varit i kyrkan så åkte vi vidare till lokalen och dukade, och gjorde det fint. Niklas och jag åkte in till Ystad och åt lite passa på att sola med. Och eftersom jag hade glömt min klänning hos Jenni fick vi köra ut där. Jenni passa Melwin så när vi skulle köra sen igen blev Melwin jätte ledsen, hämtade sin kudde och sa att han skulle sova hemma hos mamma och pappa. När han gör så, då är det jobbigt. Men 5 min senare ringde jag och då va allt lugnt igen!

Tillbaka till Skivarp åkte vi till byagården där vi skulle sova, Niklas körde hem.

Så nu va det bara vi brudar, Annelie, Charlotte, Indra och jag. Vi hade tagit med oss lite dricka så vi kunde dricka lite gott och pratar lite skit. Indra somna fort, hon va riktigt trött. Jag och Charlotte fixa våra naglar, hade inte haft lösnaglar på 100 år, men det blev jätte snyggt och kommer att ha det fler gånger. Det va så skönt att klia sig i håret med dom! Hahaha. Efter att Annelie nästan har tömt en flaska mosseratvin, börja hon bli fnittrig som fan! Som vi skratta så kul vi hade det, vi har sagt att det får vi göra fler gånger. Åka bort och sova över, och bara ha det bra! Charlotte och jag gick in till oss, vi lå och pratar hur länge som hellst. Till slut somna vi.

På lördags morgonen va jag sjukt nervös. Hoppa i min sparkdräkt, röka en cigg dök ner i Annelies kyl efter en cider, sen kändes det mycket bättre! Malin kom och skulle fixa oss, Annelie va så snygg i spolar i håret & tåbys mossgröna tröja!



När vi skulle äta så hade Jag och Moppo (charlotte) fått vars ett paket på vår plats, vi fick ett jätte fint halsband. Och den lilla lappen Annelie hade skrivit va så fint! Det värmde! Sen gjorde vi oss klara för att bli fotade av Lina och många roliga och fina bilder blev det! Jag fota också en del med mina kamera. När kl va 14.45 va vi kvar på byagården och kl 15.00 skulle allt börja. Då va jag sjukt nervös och tankarna gick nu kommer vi inte att hinna, Annelie kommer att trilla och klänningen kommer att bli jätte smutsig. Men nä, när kl va 15.00 gick vi in i kyrkan. Jag skulle hålla Indra i handen och hon va JÄTTE nervös, tror nästan att hon va lite rädd. Men hon fick det galant. Sa till henne, titta på prästen när vi går in se glad ut och andas lungt och fint. Hon va sååå duktig!



<3



Så snyggt det blev!



Undra om dom kom fram till något vettigt!



Stiliga Herrar!



Vacker...



Min buket



Tåby, Annelie, Alex (tåbys gudbarn) Indra (Annelies gudbarn)



Lite roligt måste man också ha!



Dom är verkligen gjorda för varandra!



Kan det vara Niklas som ligger bakom denna bild?



Det va inte det lättaste att titta, hade solen rakt i ögona!



HAHAHAHAHA!



Den hära bilden blev sjukt bra!



Snygga brudarna!



:D



<3



:)



På väg in



Ser nästan ut som att jag har svalt en fotboll!



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Då va det klart, Herr & Fru Hansen!



Kyssen!



Melwin städa bort allt riset! Hahaha, han är bara för söt han!



Jag ville ha en bild på Fam, Svensson Nilsson-Thörnkvist men Melwin ville inte ställa upp!



På väg ner till vadå?

Det får ni veta en annan dag... :)


Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Fru Hansen

Vad fint du skrivit Lee :)

Du ska veta att det är väldigt speciellt för mig med att jag hade dig och Charlotte som brudtärnor. Ni betyder mycket. Nu ska vi hålla ihop för evigt. Sitta och titta tillbaka på den dagen och kolla så roligt vi hade. Så fina vi var. För evigt <3<3

2011-09-14 @ 11:39:06
Postat av: Lee - Melwins mamma

En gång om året får vi ha en bröllopskväll kolla på alla bilder och filmer! Från möhippan/svensexan med! :)

2011-09-14 @ 13:38:15
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: annelie

Låter som en toppen ide . Till att börja med vill vi se dem. :P

2011-09-15 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0