Vi skulle BARA kolla på fotboll och dricka någon goding!

Men riktigt så blev det ju inte...

Gick ner till kingan för att kolla på fotboll, men det slutar med att vi är fulla och går till baråbar.
Vet inte vad jag ska skriva kan ju bara säga som så att kvällen blev helt sinnes.

Vi satt och drack en massa, okej kanske lite för mycket. Hahaha.
Sandra och Sara fick tag på en gittar och bjöd på fin sång. Filma det varje gång jag tittar på den så skrattar jag så mycket så tårana kommer. Den är hel skön! Hahaha...

Kingsan stängde kl 01 och då drar vi gamlingar till baråbra, men vad FAN gick fel?
Kände mig som 30+ när jag va där. Men kul hade vi iaf och tur va det.



SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!



Hahahahahahahahahaha!



Jävla Jenni som skulle förstöra HELA bilden!!!



Gruppbild!



HAHAHAHAHAHAHAHA!

Nä vilken jävla kväll!!! Men fy fan vad roligt vi hade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0