Tänker och tänker...

Sitter här och tänker lite, som vanligt.

När jag var ute sist med Jenni, Annelie, Sara och Moppo. Så sa jag till Niklas att du kan väl ringa dina vänner och höra av dom ska göra. Då fick jag som svar att han hör aldrig av dom och att dom inte vill vara med han för att vi bråkar som vi göra. Men SERIÖST vad fan är det för vänner??

För det första så har vi inte bråkat när dom är där!
För det andra så ska väl ens vänner stötta en när man har det svårt.
Och för det tredje, vad är det för IDOTER?

Alla bråkar vi, okej vi har bråkat ganska så mycket. Men det är inte så att det har gått ut över dom.

Men jag är jävligt TACKSAM för att vi inte umgås med dom mer, vissa av dom iaf.

Skönt att MINA vänner accepterar att vi bråkar ibland och att dom finns där för oss båda!

Älskar er, och NI vet vem NI är!!!!


Melwin kollar när Niklas ramar in bilder på lastbilar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0