Undra vem fan som är ego här??!!

Varför skaffa familj och sen inte vara med den?

Är det konstigt att man bara går runt och inte orkar göra något, är det konstigt att man inte blir frisk? Får aldrig chansen till att bli det. Men vi skaffar en massa saker och levades varelse, sen sätter vi Lee där och så sköter hon det. Är så trött på att behöver trösta Melwin när han är ledsen när Niklas ska köra i väg, eller när Melwin är ledsen för att Niklas inte är hemma. Jag fattar inte hur man kan vara så jävla PENGAKÅT, herregud! Människor som han ska fan inte ha något förhållande eller barn. Inte när man bara tänker på att man måste jobba 24/7.

Jag vet hur det är att växa upp utan en pappa som man träffar varje dag. Och jag vill inte att Melwin ska väx upp så. Viss han kan åka med när han blir lite större, som jag gjorde. Men jag missa och så en massa på dagis, och alla kompisar. Det är inte ett "normalt" sätt att leva upp på. Idag ångrar jag mig skarp att jag inte lyssna på mamma.

Dags att krama kudden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0