Fan! Hur ska jag hitta ett jobb, där tider...

Fan! Hur ska jag hitta ett jobb, där tiderna passar in med dagis? Känns som att det är inget som e lätt. Jag får väl sitta hemma och glo tills melwin är så pass stor så han fixar sig själv. Men det är inte klokt. Man lever i ett förhållane, och det är bara den ena som ska få jobba med det den vill. I bland känns det som att jag är ensamstående, fast med sambo på deltid. Jag har så många drömmar och mål jag vill uppnå. Men kan inte räkna med att alla andra kan passa melwin. Jag vill inte bara sitta här och slösa bort mitt liv...


Kommentarer
Postat av: Maggan

Sök OB dagis, det har jag gjort. På så sätt kan vi båda jobba med det vi vill.

2011-03-04 @ 10:01:38
Postat av: Lee - Melwins mamma!!!

Har inte skaffat barn för han ska bo på dagis, så jag väntar. Plus att kvällsdagis är i simrishamn. Blir ett jävla körande...

2011-03-04 @ 11:37:58
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Annelie

det finns jobb som du kan få något ut av samtidigt som Melwin slipper "bo" på dagis. Tycker det är bra att du vill vara med Melwin, men du behöver tillfredsställa ditt behov runt andra vuxna människor.Du kommer hitta något, men du får bestämma dig för vad först ;)

2011-03-05 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0