Barcelona CB

Satt och kolla runder på nätet förra veckan, sökte på olika hästar bla en av Thomas uppföddningar, Barcelona.
Jag hittade henne och jag hittade även dom som har henne nu, hon har visst blivigt avelsto. Vad jag har fått höra så gick hon till USA. Men det var en 14 årig tjej som hade köpt henne efter Malin Bayrad hade haft henne och tävlat på henne. Den hära 14 åringa tjejen var elev hos Pether Markne, han hade ringt dom som har henne nu och sagt att dom skulle hämta ett avelsto. Hästen hade då haft 5 kotledsinflamationer. Hon blev betäkt med Cardento, och fick en liten hingst. Men nu är hon till salu, och jag vill köpa henne. Fatta vilken topp häst hon är, idag är hon helt frisk. Hon ska föla igen den 6/6 hon e betäkt med Ci Ci Senjor, en grymt fin hingst.

Nu ska jag göra allt får att få ett jobb så jag kan köpa henne, för JAG ska ha henne!!!



Falsterbo med Malin



I somras med sitt hingstföl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0