Att åka till Polen och operera sig är inte så smart...

... Tittade på UPPDRAG GRANSKNING i förra veckan. Det handla om att svenska folker åker över till Polen för att tex fick brösten, magen ja vad fan som hellst.

Det är hemsk det som har hänt dessa människor, och alla människor runt om. Men varför ÅKA dit?

En kvinna skulle fixa magen och åkte dit för det var ett lägre pris och det gick fort. 2 dagar efter OP fick dom tomma henne på 3,5 liter var i från magen.
En annan skulle fixat pattarna, hon e nästan helt hjärndöd idag :(

När jag skulle göra min tatuering så tänkte jag länge på VEM som skulle göra den. Jag vill ha någon som jag hade hört mycket gott om. Nu kostade min tatuering 1200, men hade det varit så att den hade kostat 6000:- så hade jag betalat det. Man ska bli nöjd och man ska leva med det tills man dör.

Samma sak gäller dom som åker till Polen, eller det är ju så överallt. Betalar du minder så får du mindre med. Nu har dom hära människorna satt sitt liv till. Samtidigt som jag tycker synd om dom så känner jag ändå att det är ett eget ansvar. Dom kunde för hindrat det som händer. Nä hellre betalar jag mer och vet att det blir som jag vill!



Jag bara älskar den sååååå mycket!
Sugen på fler!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin, sån vill jag också ha

2011-03-09 @ 15:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0