Trilla ner om trappan är inget jag vill göra om!

Det gjorde sjukt ont, jag trodde helt ärligt att min rygg hade gott i sönder. Men som tur hade den inte det. Förra natten had ejag sjukt ont, eller ja jag har haft ont sen jag trilla. Men i morse så ringde jag till sjukgymnasten och sa som det va vad som hade hänt. Fick en tid, tof mig ner. Det visar sig att en kota hade flyttat sig lite när jag trilla inte konstigt att jag hade ont! Hon flytta den rätt så nu känner jag inget!

Trodde jag skulle jobba i morgon, men får stanna hemma med sjukt barn. Melwin är SUPER förkyld. Han va på dagis EN dag och så blev han sjuk. Så typiskt, det är ända nakdelen med dagis. Men hoppas att han är bätter i morgon så jag kan jobba på fredag, vill jobba!!! Tur att Niklas är hemma i helgen så jag kan jobba lördag och söndag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0