...................................................................

Jag älskar han, jag vill leva med han, men jag vill inte leva så här!

Samtidigt som jag vill leva med Niklas så vill jag inte, jag orkar inte hade så här. Att det är alltid jag som få ta allt ansvar, det är jag som alltid får se till att Melwin kan vara någon stans om jag ska jobba kväll tex, Niklas bara kör och tar förgivet att jag är hemma. Det är jobbigt att han alltid tror att ja men Lee fixar det, Lee gör det.

Satt och tänkte innan idag, att jag gör allt precis allt. Det Niklas gör är att jobba, men jag vill också jobba. Jag vill också tjäna pengar, jag vill också kunna köpa det jag vill han. Men jag vill vara med Niklas med. Han blir svin sur om jag ska jobba tex på helgen då surar han, för han får sova hemma själv. Men jag då, jag sover alltid själv. Då säger han bara att jag jobbar inte på helgen. Just nu vill jag bara jobba, slippa att vara här hemma och bara gå och glo. Mitt vik gick ut i söndags, hoppas på att dom ringer snart!!

Niklas lovade mig att han skulle jobba minder när jag hade fått jobb. Men vad gör han han jobbar mer.

JAG VILL INTE DETTA!

Kommentarer
Postat av: Ditt val

som jag har förstått det har du känt detta länge. Du borde gå ifrån för länge sen eftersom du gått i dessa tankar så pass länge. Jag kan förstå dig till en viss del varför du stannar kvar. Du älskar honom, ni har barn tillsammans, bra ekonomi, hus, bil osv. Du har det bra så sett men inte med resterande, dvs ert förhållande, ni två.



Tänk på dig själv och framförallt er pojke. Du kommer må riktigt bra när du hittar dig själv och bor själv och bara rår dig själv och pojken.



Hoppas ni finner tillbaka till varandra..

2011-07-22 @ 12:16:12
Postat av: Malin. Mamma till Tuva & Timon ♥

Du har iaf en sambo som jobbar.. det finns dom som inte lyfter ett finger med ju.. men visst de kan bli för mycket..



Och man får ta dom jobb man får. även om de e på helgen.. så de får han kanske lära sig att leva med..



Ni får ju prata om de kanske.



Lycka till med allt...

2011-07-23 @ 08:25:29
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0